A Nagy Leszokás

2022. november 23. szerda

2022. november 23. 05:20 - Nyári Szél

19. nap nikotin nélkül

Haha, holnap jubileum :) 20 napos leszek! Húsz napja nincs nikotin a szervezetemben. Elvileg pénteken már ki is ürült (kaptam a dokinőtől ilyen információs lapokat, hogy töltögessem, nézegessem, és ott írták az elvonási tüneteket hetekre lebontva, hogy mire lehet számítani). Most meg is néztem ezt a papírt, majd befotózom nektek, és örülök, hogy megnéztem, mert látható, hogy igaz, hogy a nikotin két hét alatt kiürül, ezért a koncentrációs nehézségek és a sóvárgás csak két hétig tartanak, de van még ugye a lehangoltság, deprimáltság, ami négy hétig is eltart. És sajnos még az ingerlékenység, pszichomotoros nyugtalanság is négy hét. Ezt jó, hogy most megnéztem. Akkor ez azt jelenti, hogy még egy bő hetet kell eltöltenem ebben a szar, pocsék, sötét hangulatban. Hát ez nem jó hír... de mégis jó, mert legalább lehet látni a végét.

tabla.jpg

Érdekes egyébként, hogy nekem alvászavarom egyáltalán nem volt. Biztosan a gyógyszer miatt. Hálás vagyok :)  És az ingerlékenységem is szinte a nullával volt egyenlő, vagy ha mégis, akkor vettem be a kis nyugtatócskáimat. Szóval így a kettővel ellavírozva ezek szinte teljesen megszüntethetőek. Egyedül ez a kurva lehangoltság, amivel nem tudok mit kezdeni. :( Semmi öröm nincs most a szívemben. 

A cicát végül is nem vittem el. Próbáltam elkapni, sikerült is először, de kitört a hordozóból, és felugrott a lépcsőház bezárt ablakára félelmében, aztán olyan csúnyán morgott a hordozóban, hogy félelmetes volt, és nem fogadott el kaját sem... :( felhívtam a dokit, aki azt mondta, hogy alsó hangon 100-130 ezer lenne egy ilyen műtét, szóval végül lemondtam az egészről. Kb. 20 ezret tudtam volna szánni rá, a másik huszast a lépcsőházban összedobtuk volna, de százat biztosan nem :( Szóval ez a kettő együtt így túl sok volt.

Úgy látszik, ennek a cicának ez a sorsa, végül is nem vészes, többen etetjük, és vannak jó alvóhelyei, kövér, mint a malac, csak ez a szeme csúnya :( És már többedszer gondolkodom el rajta, hogy miért akarok én mindig beleszólni a dolgok folyásába, miért kell belekontárkodni az univerzum életébe? Meg kell még tanulnom ezt, hogy ha valami ennyire nehéz, akkor azt nem biztos, hogy csinálni kell.

Amit csinálni kell, az általában gördülékenyen, akadályok nélkül, magától értetődően történik. Kivéve a leszokás, haha :D De itt meg a hat paramita közül a kitartás-erőfeszítés erényének fejlesztéséről van szó, amikor valami jó cél érdekében össze kell kapnia magát az embernek. Na de a ciginél ez egyértelmű, viszont ki mondja meg, hogy a cicát el kell vinni, és tartsak ki, vagy hagyjam a fenébe? Hol a határ? Jaaj, de bonyolult az univerzum :) Jó lesz már, ha érteni fogom.

Nem szabad elfelejteni, hogy végső soron mindent ezért csinálok. Hogy megtudjam, mi a valóság, és értsem a világot úgy, ahogy az valóban van. Ködök, illúziók, fátylak nélkül.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anagyleszokas.blog.hu/api/trackback/id/tr5817985576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása