A Nagy Leszokás

2023. február 16. csütörtök

2023. február 16. 05:30 - Nyári Szél

7. nap nikotinnal

Lezajlott a céges buli, hát nem tudnak ezek bulizni, kérem, ki hallott már olyat, hogy zene nélküli buli?! Volt egy kis hókadt számítógépes hangfal, amiből valamiért képtelen volt a hangerő kiszabadulni, úgyhogy néha-néha lehetett hallani valami szomorú kis zümmögést. Legközelebb elkérem az extől a nagy hangfalat, amit rá lehet dugni a telefonra, és én fogom csinálni a zenét. Hát megáll az eszem, komolyan. Tulajdonképpen zabálás és lézengés, ebből állt a buli, és a végére elveszett egy drága szemüveg, úgyhogy csapatépítés-jelleggel mindenki a szemüveget kereste kb. egy órán át, de sajnos nem lett meg :( 

Na lényeg, hogy tegnap elszállt velem a dohányzás, vagy én szálltam el vele, nem tudom, de legalább 12 szállal zártam a napot, és nem is biztos, hogy jól számoltam. Ettől ma reggelre nagyon mérges lettem. A kutya faszát, hogy nem bírom ki 5 szállal, amikor egyáltalán nem is lenne szabad cigizni! Hogy örültem volna akár csak egy szálnak is még egy hónappal ezelőtt!

Nagyon elhatároztam, hogy ezen változtatni fogok. Legalább kiderül, hogy ha lehet tartani az 5 szálat, akkor azt hogyan lehet megcsinálni, és akkor majd publikálom az eredményeket :D És ha nem sikerül, akkor azt is. Nincs titkolnivalóm :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anagyleszokas.blog.hu/api/trackback/id/tr1518050566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása