A Nagy Leszokás

2022. november 30. szerda

2022. november 30. 05:05 - Nyári Szél

26. nap nikotin nélkül

Be kell fejezni ezt a nullaszázalékos füstölést, erre ébredtem. Nincs rá pénzem és egyáltalán. Nagy marhaság, fenntartja a dohányzás érzetét bennem, mintha még mindig dohányos lennék, hiába nincs nikotin, maga a szertartás és a pára, amit kifújok, hasonlít a dohányzáshoz. Persze, pont ezért is csinálom, nyilván, de elérkezett a pillanat, hogy ezt is abba kell hagyni. Én már nem vagyok dohányos. Tisztulok és végleg szakítani szeretnék.

Ehhez a gondolathoz sajnos még nem jöttek olyan megerősítő belső erők a segítségemre, mint a cigihez, de ha kitartok a szándékom mellett, akkor előbb-utóbb kapok ihletet, hogy miképpen tudok ettől is megszabadulni. Egyelőre határt szabtam, és ellenállok a késztetésnek, hogy füstöljek. Eddig úgy voltam vele, hogy sajnáltam magam, és annyit engedélyeztem, amennyit csak akarok. Szegény Rita, hadd füstöljön már legalább nullásat, nincs elég baja? De túl sok megy el, nincs erre pénzem. És már nem is vagyok olyan nyomorult, nem vagyok rászorulva erre sem. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anagyleszokas.blog.hu/api/trackback/id/tr8517991070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása