A Nagy Leszokás

2022. december 28. szerda

2022. december 28. 06:00 - Nyári Szél

54. nap nikotin nélkül

Nagyon nyugis, szép nap volt tegnap, alig-alig jutott eszembe a cigi, de akkor is csak úgy mellékesen, sőt, egy kis csodálkozással: nahát, nem kell. Megtört a varázsa a nullaszázalékosoknak is, rájöttem, hogy nem akkora durranás, hiszen nikotin nincs is benne, nem is értem, mitől féltem, se meg nem nyugtat, sem pedig akkora élvezetet nem okoz, el lehet vitorlázni nélküle simán. 

Azért most itt a számítógép előtt bőszen füstölöm, egészen szép kis fehér füstje van. De szerintem elég is lesz mára. Már tegnap délután sem kellett, pedig kaja után szoktam mindig pöfékelni, de most elfelejtettem. Így működik a ragaszkodás elegendése, érdekes megfigyelni. Van egy áttörés, egy felismerés, és utána magától történik, nem is kell vele foglalkozni. Nagyon jó :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anagyleszokas.blog.hu/api/trackback/id/tr9318011826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása