A Nagy Leszokás

2022. november 29. kedd

2022. november 29. 06:19 - Nyári Szél

25. nap nikotin nélkül

Tegnap direkt nem vittem magammal az iQost, lássuk, mi történik. Ez egy kicsit vakmerő cselekedetnek tűnik, mert az iQos egy menekülő útvonal, ha nagyon rám törne a rágyújtási vágy. Ha viszont nincs nálam, és nullaszázalékosom sincs, akkor duplájára nő az esélye annak, hogy hirtelen betérek egy dohányboltba, és veszek cigarettát. Ezért kell otthon is mindig lennie nullaszázalékosnak.

Amíg még nikotinosakat füstöltem, volt ilyen. Otthon felejtettem a ketyerét, vagy lemerült, és annyira függő voltam, hogy képtelen voltam kibírni hazáig, vagy amíg fel tudom tölteni, és vettem rendes cigit a legközelebbi boltban. Aztán később a Merőkanál-osztáson persze elosztogattam a maradékot, nagyon örülnek az emberek ezeknek az ingyen cigiknek.

Csak az első néhány szálnak rossz az íze, utána később inkább rájössz, hogy azért mégiscsak a hagyományos cigi az igazi. Hozzáteszem, hogy nyáron, amikor Ancsa itthon volt, teljes egészében átálltam a hagyományos cigire, és alig bírtam az iQosra visszaállni. Nagyon finom az igazi cigi, és gyönyörű, kékes füstje van. :( Sajnos. :( Miért nem tudta ezt az univerzum úgy kitalálni, hogy ugyanilyen élvezetet okozzon, de ne legyen egyáltalán addiktív és káros? Nagyon igazságtalan. :( 

Tulajdonképpen ezek a gondolatok pont azok, amiket nem szerencsés bolygatni. Sokat filóztam én ezen a múltkori leszokáskor, és szerintem éppen a saját gondolataim hatására megszülető dac és harag okozta a bukásomat. Most nem fejtem ki ezeket, és át sem gondolom.

Ha igazán bátor lennék, átgondolnám. Csak azért is, direkt. Hogy lássuk, vagyok-e elég erős a saját gondolataimmal szemben is. Sajnos, nagyon logikus érveim vannak a dohányzás mellett is, de mivel ez egy leszokós blog, inkább ne bolygassuk :) Még a végén lebeszélem magam, haha :D

Lényeg, hogy végül is egész jól viseltem az iqos nélküli napot. Csak Pista bácsinál hiányzott nagyon, nála mindig kávézunk, és próbálunk beszélgetni (csak nem megy). Bevettem vagy 4 rágót, és a fültisztító pálcikákból is bevetettem egyet, nem volt vészes. De azért lehet, hogy ma elviszem, ne kísértsük az ördögöt. Talán korai még erről is leállni :) Mert akkor mi marad?! Oké, ezt már megbeszéltük: trigger lesz. Ezt is el kell hagyni. Drága is. A fenébe. :( Most megint meg vagyok sértődve. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anagyleszokas.blog.hu/api/trackback/id/tr2217990112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása