A Nagy Leszokás

2023. február 8. szerda

2023. február 08. 04:04 - Nyári Szél

96. nap nikotin nélkül

Tegnap voltam Visegrádon, és jót beszélgettünk Bébével, mondott néhány hasznos dolgot, például, hogy nem kell minden egyes rágyújtási ingernél újra és újra átpörgetni a hiányokat, amik a függőséget okozz(t)ák (egy ideje ezt csináltam ugyanis, próbáltam valós időben "gyógyítani" az adott pillanatban éppen látni vélt hiányt), hiszen a függőség nagyon hamar önálló életre kél, és a konkrét rágyújtásnál már nincs szükség arra, hogy jelen legyen az az eredeti hiányosság, amiből az egész kiindult, ami a hátterében ott van, hanem elég a szokás, a rutin, az évek alatt rögzült vágyakozási “protokoll”.

Szerinte is hagyjam abba az analízist, mert rendkívül fárasztó, ebben egyet is értünk, és tényleg már csak pörgetem körbe-körbe a dolgokat, úgyhogy próbáltam már tegnap is elengedni a gondolkodást, abbahagyni az agyalást, és vannak is részeredményeim. :) Igyekszem ezekre a visegrádi keddekre tartogatni az analízisre való késztetéseimet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anagyleszokas.blog.hu/api/trackback/id/tr6418043878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása